viernes, 1 de febrero de 2008

ànimes de la utopia

Desitjaria, desitjaria... seria feliç si.... somnio una llibertat; ansio el amor perfecte; vida plena per mi i els que m'estimo... La pau i la sostenibilitat al mon, erradicar la fam i el clasisme de poder;
eliminar les mentides que fan mal i que ens quedarà...
Una utopia una gran i enorme utopia en la recerca del no res, utopia que ni en els millors dels somnis pots aconseguir, però en aquest atac de realisme, per poder continuar i disfrutar d'aquest inpas has de mirar a l'horitzó i crear la teva petita esfera de plaeer i llibertat. Somniant, anyorant, desitjant i imaginant també crees un petit recó de calma que t'apropa a sta bé, malgrat que a cap dels que existim, encara que ens sembli que si, no ens ha tocat viure la justa vida o una vida que desitja o mereix cada ànima del planeta.

3 comentarios:

didac dijo...

viva la utopia!!!! ole ole ole no hay ke dejar de soñar ni de creer!!!!
in abrazo

Anónimo dijo...

el idioma no lo domino lo suficiente como para intentar si quiera encontrarte entre tus palabras.

me gusta leerte. arriba y abajo; subes y bajas. ten cuidado no vayas a marearte y te acabes lastimando...

un abrazo wapi

eri

Luna dijo...

"No tengo todo lo que quiero, pero amo todo lo que tengo" (os suena no???)

ama lo que tengas y sueña con lo que no tengas, pero no dejes que eso te agobie, a veces realmente no nos hace falta ni la mitad...
un besito...

El mejor amigo, para cuando todo falla el esta ahi

El mejor amigo, para cuando todo falla el esta ahi
El Sacarinu