lunes, 24 de diciembre de 2007

Es per a tu

Saps que és per a tu, perque t'ho vaig prometre, et vaig prometre el teu regal de Nadal i aquest era sorgir de la meva fantasia i imaginació un escrit que no et deixés indiferent.
No mesuraré les meves paraules, em mostraré tal i com soc, i la meva genialitat crec que sorgeix en plasmar sensacions, sentiments o alteracions corporals que disparen els meus indexs de adrenalina i endorfines.
De adolescent creia en l'amor etern, en que potser fossis tu aquella a qui donar les meves carícies i abraçades. A mida que vaig créixer, en veure't, no em quedava indiferent, però ja no vas ser un desig de futur. I ara, en el present tornem a coincidir, descobrint la nostra cara desconeguda per tots dos.
Darrera d'aparences, de imatges preconcebudes, sorgeixen els nostres secrets, els nostres instints més animals i irracionals sense passar la frontera del perill.
Per això vull escriure't per imaginar que quan ho estiguis llegint, i sabent que vé de mi, tanquis les teves nues cames i entre elles fiquis la teva mà en recerca del teu sexe.
Al igual que l'altre dia darrera de una pantalla electronica d'anonimat conegut em vas fer convulsionar de plaer, vull tornar-te el favor.
Per això et dic, deixa't anar, no et reprimeixis i clava fermament els teus dits en el fons de la teva humida joguina i de tant en quan, puja i acaricia la esponjeta de la calor perque t'entretalli la respiració, t'acceleri el cor i descontroli el teu sistema de termoregulació. I aquests treguin el seus sistemes d'emergència, ficante els mugronets endurits com si t'haguessin passat un glaçó.
Humitejaras els teus llavis amb la teva llengua i tancaràs mes fort encara les teves cames estrenyent i ofegant la teva mà dreta i per relaxar els teus muscles en tensió, acariciaràs els teus pits amb la mà esquerra per sota la diminuta i fina samarreta de "Custo".
Tancant els teus ulls somniaràs que et faig el que desitjo,
Que es enganxar-te en aquesta situació, tocan-te i donan-te plaer i sense saber que dir i morta de vergonya, faré desaparèixer la teva incomoditat afegint-me a la teva festa.
Em baixes la cremallera del texà i m'agafes amb ansietat el meu membre erecte mentres em menjo poc a poc la teva llengua. No vols treure'm la roba, només vols que m'estiri al llit i introduir-te aquest trosset de mi que afora entre els pantalons. Ho fas entre gemecs, semicrits i profundes respiracions en un intent de recuperar la cadéncia natural del respir.
Vols sentir la meva punta allunyada amb moviments molt curts i ràpids i de cop entrar-la tota ben endins per notar-la com encara s'infla més i irradia calor mentres es barrejen les textures dels nostres lubrificadors, sense fer esmena del treball de la saliva de les nostres llengües.
Espero, aguanto com puc, per no esclatar dins teu sense veure com arribes a la punta del teu orgasme. Però en arribar, en veuret desencaixada de plaer, obro la meva ment, i t'omplo de lo que tu i jo sabem que en un altre moment tastaràs.
Desprès d'això res hipòcrita seveix, ens hem mirat als ulls i hem vist la luxuria i el poder del "tot al res".
Per això medita, i pensa si estic malalt, o obsesionat, perque exterioritzo les meves fantàstiques fantasies. Perque del ben cert que tha agradat i ara estaràs estirada al llit tocan-te i pensant en mi.
Vols ser com jo, però tres dies, és molt poc temps per alliberar a un casi desconegut el contingut en tota una vida.

Bon Nadal, disfruta-ho

2 comentarios:

Putas y Princesas dijo...

SEGUR QUE NO ES QUEDARÀ INDIFERENT!!! PRECIÓS...

BON NADAL!!!!!!!!!!

Putas y Princesas dijo...

muaaaaaaaaaa avui es nadal! sigues feliç, ho promets?

El mejor amigo, para cuando todo falla el esta ahi

El mejor amigo, para cuando todo falla el esta ahi
El Sacarinu